Jump to content

VW Car Event in August!!

Recommended Posts

Hi, I'm planning to visit Spain with my car between 6.08-16.08.09! Do you know anything about any events which will take place during this time? I really would like to see spanish scene of VW! I was trying to go through all of your posts, but I don't understand spanish language! Please help me with that!

Hi, I'm planning to visit Spain with my car between 6.08-16.08.09! Do you know anything about any events which will take place during this time? I really would like to see spanish scene of VW! I was trying to go through all of your posts, but I don't understand spanish language! Please help me with that!

antw1, I'm translating your post into Spanish so anyone can understand what you say. Hope you don't mind.

Lo traduzco para que se pueda enterar más gente:

Hola, estoy planeando visitar España con mi coche del 6 al 16 de agosto! Sabéis de algún evento organizado en esas fechas? La verdad es que me gustaría ver cómo es el ambiente VW en España! He intentado mirarme todos vuestros posts, pero no entiendo el español! Por favor, ayudadme!

Saludos!!!

hey men, your car looks so good :bien: will you swap to a 1.8t? that´s interesting! Well...the national event for meet all our vw its in june. But if you say where you´ll stay on august, people around may meet with you.

Regards Ale

basicamente le he dicho que la kdd nacional es en junio y que si se pasa en agosto como tiene previsto, que diga a parte viene y asi hacemos una kdd con el guirufo :p

hey men, your car looks so good :bien: will you swap to a 1.8t? that´s interesting! Well...the national event for meet all our vw its in june. But if you say where you´ll stay on august, people around may meet with you.

p

Thanks, mate! I'm doing the swap right now! It's nearly the end! Here r some pictures:

Gracias, amigo! Que estoy haciendo el canje ahora! Es casi el final! He aquí algunas imágenes:

picture.php?id=76

picture.php?id=77

picture.php?id=78

swap0104.jpg

swap0105.jpg

I can be wherever you won't me to be! I'm just driving to Spain and then to Portugal without any schedule! So waiting for propositions!

Yo puedo ser lo que no se me! Estoy conduciendo a España a Portugal y, a continuación, sin ningún tipo de calendario! Por lo tanto, la espera de propuestas!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Patrocinadores oficiales

• Create New...

Important Information

Utilizamos cookies para asegurar la mejor experiencia al usuario en nuestro sitio web (personalizar anuncios, ofrecer funciones de redes sociales y analizar el tráfico). Compartimos esa información con nuestros partners. Si continúa utilizando este sitio asumiremos que está de acuerdo. Puedes revisar nuestra Privacy Policy, nuestras Guidelines y nuestros Terms of Use.